Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek. A webshop működésével kapcsolatos kérdések esetén a honlapon található elérhetőségeinken keresztül lehet kapcsolatba lépni velünk.

 

Jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) hatálya a Szolgáltató weblapján (https://newlineorganics.hu) - továbbiakban weboldal -történő jogviszonyokra terjed ki.

 

Jelen ÁSZF elérhető a következő weboldalról: https://newlineorganics.hu/aszf

 

Jelen ÁSZF a New Line Organics Kft. – továbbiakban Eladó - valamint a felhasználó – továbbiakban Vevő - között kerül megállapodásra.

 

1. Eladó adatai:

 

Az Eladó neve: New Line Organics Korlátolt Felelősségű Társaság

Az Eladó székhelye és a panaszügyintézés helye: 1158 Budapest Késmárk utca 24.

Az Eladó elérhetősége, az Vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@newlineorganics.hu

Az Eladó cégjegyzékszáma: 01-09-688509

Az Eladó adószáma: 12483426-2-42

 

2. Alapvető rendelkezések:

 

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

2.2. A jelen Szabályzat 2020. november 09. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt tíz nappal a weboldalon közzéteszi - mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. A termék kiválasztása

 

3.1. A Vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.

 

3.2. A Vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.  

 

3.3. A Vevő vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

 

3.4. A „Kosár”gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

4. A rendelés elküldése

 

4.1. A Vevő amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárba" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

·        már regisztrált Vevőként szeretne-e belépni

·        új Vevőként akar regisztrálni

·        esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

 

4.2. A Vevő ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

 

4.3. Ha új Vevőként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

 

4.4. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

 

4.5. A Vevő következő lépésben válassza ki a neki megfelelő szállítási módot:

·        Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)

·        személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

 

4.6. Ezt követően a Vevőnek fizetési módot kell választania:

·        banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)

·        utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának)

·        OTP Mobil Simplepay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos OTP rendszeren keresztül)

·        készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

 

4.7. Amennyiben a Vevő egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.

 

5. Árak

 

5.1. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.

 

5.2. Az árak magyar forintban értetendőek, illetve tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA összegét is.

 

5.3. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a "Fizetés,szállítás" között is megtalálható.

 

5.4. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, úgy az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

6. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

 

6.1. A Vevőnek az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

6.2. A Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb felmerülő problémáért, hibáért az Eladó semminemű felelősséget nem vállal.

 

6.3. A Vevő a vásárlás/regisztráció folyamán köteles a saját, valós adatait megadni. Valótlan vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Kizárjuk a felelősséget amennyiben a Vevő más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásainkat.

 

7. A rendelések feldolgozása és visszaigazolás

 

7.1. A megrendelések feldolgozása két munkanapon belül megtörténik.

 

7.2. Az Eladó minden rendelésről e-mailes visszajelzést küld. Ez azt jelenti, hogy a Vevő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

 

8. Fizetési feltételek

 

8.1. Fizetéskor lehetőség van:

·       banki átutalásra

·       bankkártyás fizetésre

·       személyesen készpénzzel való fizetésre

·       utánvétes fizetésre

 

8.2. Utánvétes fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

9. Szállítás

 

9.1. A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik.

 

9.2. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

 

9.3. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a GLS visszaigazoló e-mailben található elérhetőségen.

 

9.4. Szállítási díjaink az ország területén egységesek. A szállítási díj 10 000 Ft alatt 1290 Ft/megrendelés , felette ingyenes. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

10. Szállítástól elállás

 

10.1. Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, úgy köteles erről a Vevőt tájékoztatni.

 

10.2. Az Eladó nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

11. A termék visszaküldése

 

11.1. Az Eladó a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza (az üvegen található pipetta zárja sértetlen állapotban kell, hogy legyen minden esetben).

11.2. A Vevő köteles gondoskodni a termék vagy termékek biztonságos visszaszállításáról. A szállítás során keletkezett sérülésekért az Eladó semmilyen körülmények között nem vonható felelősségre.

 

12. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

 

12.1. A Vevőnek joga van elállni a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül.

 

12.2. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

 

12.3. Az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatása után haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

12.4. Az Eladó a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza (az üvegen található pipetta zárja sértetlen állapotban kell, hogy legyen minden esetben).

 

12.5. A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt terméket kinyitotta (az üvegen található pipetta zárját felnyitotta), és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

 

12.6. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

 

12.7. Az Eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

 

12.8. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését az Eladó azonnal biztosítja.

 

12.9. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

 

12.10. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget az Eladó nem vállal!

 

12.11. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

13. Tulajdonjogi kikötés

 

13.1. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonában marad.

 

14. Megrendelés módosítása, törlése

 

14.1. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vevő felé azonnal értesítést küld az Eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vevő között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vevőnek, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 

14.2. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.